مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 07:022022-04-18سياسي

فارس من| کلاف سردرگم کارگران شهرداری ایلام/ چشم انتظاران دستمزد سال گذشته !


کارگران شهرداری ایلام معتقدند که مشکلاتشان پایانی ندارند و گلایه هایشان تکراری شده و کسی هم به آنها رسیدگی نمی کند چرا که بارها مزایا، اضافه کاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش مخاطبان فارس سوژه ای را با عنوان مطالبه پرداخت معوقات کارگران شهرداری ایلام در سامانه فارس من به ثبت رساندند از این خبرنگاران فارس برآن شدند تا موضوع را پیگیری کنند.

مشکلات کارگران شهرداری ایلام یک کلاف سردرگم است و هیچکس حاضر نیست یک سر آن باشد؛کارگرانی که جز رسانه ها جای دیگری برای گفتن دردها و رنج هایی که کشیده اند، ندارند، آنها هنور سنوات، مزایا، اضافه کاری و.

سال قبل خود را دریافت نکرده اند.

مسئولین شهرداری و شرکت پیمانکاری اگر یک ماه حقوق دریافت نکنند می توانند زندگی خود را اداره کنند؟ چرا کسی آنها را درک نمی کند؟ چه کسی به مشکلاتمان رسیدگی می کند؟  یکی از کارگران شهرداری به خبرنگار فارس گفت: مشکلات کارگران شهرداری ایلام به سان پروژه هایی است که سالها از آنها می گذرد اما هیچ پیشرفتی ندارند، کارگران شهرداری، شهری پاک و تمیز را برای مردم به ارمغان آورده اند اما این زحمات و سختی ها تنها زیبایی برای شهر می آفریند و کارگران را ویران می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کلاف سردرگم کارگران شهرداری ایلام/ چشم انتظاران دستمزد سال گذشته !

فارس من| کلاف سردرگم کارگران شهرداری ایلام/ چشم انتظاران دستمزد سال گذشته !